tiistai 2. kesäkuuta 2015

Kysymyspostauksen vastaukset

Moikka taas! Laitoin teille pyynnön että laittaisitte mulle kysymyksiä ja vastaisin niihin myöhemmin. No nyt tulee vastauksia vaikka kysymyksiä ei tullutkaan montaa :)
1. Lempi leffa?
Mun lemppari leffaksi itsensä työnsi ihan tän vuoden puolella Fast and Furious 7! Rakastan sitä tarinaa mikä siinä on takana ja myöskin autoja ja komeita miehiä ;)

2.Paras kisamuisto?
Varmaankin se kisa missä voitin mun ekan metrin luokan. Ne olivat seurakisat ja mulla oli ihan sairaan hauskaa ja mua vaan nauratti ja itketti siinä palkintojen jaossa :D
kyseinen kuva meidän ekoista kisoista kun voitettiin 70cm luokka :D

3. Isoin luokka missa ootte kilpailleet?
se on se 100cm kerran olen ratsastanut 105-110 uusinnan mutta luokkana näitä en ole vielä kilpailleet. Tämän vuoden tavoitteena olisi kyllä nämä 110cm luokat

4.Blogi vs. Youtube
Käytän varmaan Youtubea enemmän ja tykkäänkin siitä hieman enemmän mutta nämä kulkevat aikalailla tasapainoisessa symbioosissa ainakin mun kohalla

5.Imagon lempiherkku?
Porkkana ja kuivattu ruisleipä voittavat ylivoimaisesti!

6. Paras tehtävä estevalmennuksessa?
Mun lemppari mitä tehään on varmaan sarjat ja innarit ja kaikki tälläiset jumppatehtävät ovat kivoja!

7. Entäs kouluvalmennuksessa?
Tykkään tehdä väistöjä ja vastalaukkoja. Ne ovat mukavan haastavia mutta eivät liian haastavia kuitenkaan. Kaikki avotkin ovat kivoja ja lisätyt ja kootut ravit

8. Ketä valmentajia käytät ja miksi juuri heitä?
Koulupuolella minua valmentaa Salla Pelc. Pidän Sallasta koska hän pitää meitä esteratsukkona ja antaa meille sellaisia neuvoja mitä voisin käyttää saadakseni Igon auki ja rennoksi kotona ja vaikka kisapaikalla ja Sallan valkuissa tehdään meillä ainakin sileän treeniä eikä kouluvääntöä sanan todellisessa merkityksessä

Estepuolella meitä valmentaa Henrikki Pajulahti ja pidän hänestä erityisen paljon koska Henkka sanoo asiat suoraan ja tulee ratsukon viereen laittaa vaikka sen jalan oikeaan asentoon ja sanoo että näin sen pitäisi olla

9. Paras kaverisi?
En voi määritellä parasta kaveria vain yhteen nimeen mutta ainakin Vilja ja Elina <3

10. Top 5 hepat sun elämässä?
heppa nummer 1 on varmaankin Kalle-poni joka opetti mulle todella paljon ratsastuksen alkeista ja muustakin tekemistä

heppa2 oli Junnu jolla alotin hyppäämään ja se oli varmaan epävarmin ja vaikein hevonen aloittaa hyppäämisen harjoittelu. Siitä tulikin sitten aika tärkeä lyhyessä ajassa
tälläisiä putoamisia tuli ainakin joka toinen tunti junnun kanssa
heppa nro. 3 on pörri joka oli isäni tuttujen hevonen tai no poni jolla oltiin kisattu he A- Va B ja minä taitamattomana pääsin sellaisen hepan selkään  ja sehän tuntui tosi mahtavalta!
pörri-poni <3

heppa nro.4 on Petu joka on äitini serkun hevonen. Rakastuin tähän hevoseen vaikka hän oli ravuri ja olin ihan sillee et haluan ostaa tän ja kouluttaa siitä ratsun mutta eihän mun taidoilla oltais mitään ratsua siitä tehty. Onneksi se jäi alkuperäiselle omistajalleen jossa se nyt kilpailee raviradoilla'
Pedro Mint, tutummin Petu
Heppa nro. 5 Eli Imago joka on opettanut mulle eniten ja tulee varmaan aina opettamaan! <3

11. Ketkä ovat parhaita kavereitasi tallilla?
Varmaan nyt tuolla omalla tallilla Essi :)

12.Aiotko ostaa vielä joskut toisen hevosen?
Kyllä! Kun Imagon taso loppuu kesken niin siirryn seuraavaan hevoseen mutta Igo on mulle niin rakas että se ei ikinä muuta meiltä pois!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Risuja ja ruusuja saa antaa! Hyväksyn kommenttisi ensin joten älä turhaan lähettele sitä monta kertaa! Muistathan että asiattomat kommentit jätän julkaisematta!